Svět sluchátek  »  Dodací podmínky

Dodací podmínky

ZPŮSOB DOPRAVY

 
Pro dopravu zboží můžete vybrat následující způsoby. Při hodnotě objednávky 4000,-Kč a vyšší je doprava zdarma.


1. Česká pošta - Balík Do ruky

Přepravní služba, která zboží doručí v až k vám domů.
Pokud nebudete doma zastiženi, můžete si zboží vyzvednout na vaší poště.
Cena je 99 Kč včetně DPH.
Za dobírku je účtováno 29 Kč včetně DPH.


2. DPD kurýrní služba

Přepravní služba, která doručí zboží až k vám domů, do zaměstnání apod.
Cena za přepravu DPD je 99 Kč včetně DPH.
Za dobírku je účtováno 29 Kč včetně DPH.

 

 3. Česká pošta - Doporučené psaní


Přepravní služba, která zboží doručí v až k vám domů.
Pokud nebudete doma zastiženi, můžete si zboží vyzvednout na vaší poště.
Cena je 42 Kč.
Za dobírku je účtováno 29 Kč včetně DPH.
U tohoto typu zásilky pošta negarantuje dodání do druhého dne. Přesnou specifikaci najdete zde
 

4. Osobní odběr HeurekaPoint - Uloženka.cz

Osobní odběr je možný pro většinu zboží. Cena je 42 Kč. Za dobírku je účtováno 29 Kč včetně DPH. O tom, že je zboží připraveno k odběru budete informováni sms zprávou a emailem. 

Výdejní místa jsou v Praze, Brně, Ostravě, Hradci Králové, Plzni, Liberci, Zlíně, Českých Budějovicích, Olomouci a Bratislavě. Adresy jsou uvedeny níže.
 

Pobočka Praha 9

Adresa: Kolbenova 931/40b, Praha 9, PSČ 190 00
Provozní doba: PO - PÁ: 8:00 - 20:00 hod.
SO: 8:00 - 12:00 hod.


Zvětšit mapu

 

Pobočka Praha 4

Adresa: 5. května 1109/63, Praha 4, PSČ 140 00
Provozní doba: PO - PÁ: 11:00 - 19:00 hod.

 
Zvětšit mapu

 

Pobočka Praha 7

Adresa: Argentinská 286/38, Praha 7, PSČ 170 00

Provozní doba: PO - PÁ: 11:00 - 19:00 hod. 


Zvětšit mapu

 

Pobočka Brno

Adresa: Václavská 237/6, Brno - město, PSČ 602 00
Provozní doba: PO - PÁ: 11:00 - 19:00 hod.


 

Zvětšit mapu

 

Pobočka Brno 2

Adresa: Černopolní 54/245, Brno - Černá Pole, PSČ 613 00
Provozní doba: PO - PÁ: 11:00 - 19:00 hod.

Pobočka uloženky Brno 2 
Zvětšit mapu

 

Pobočka Ostrava

Adresa: 28. října 1422/299, Ostrava-Mariánské Hory, PSČ 709 00
Provozní doba: PO - PÁ: 11:00 - 19:00 hod.

Pobočka uloženky Ostrava 
Zvětšit mapu

 

Pobočka Hradec Králové

Adresa: Náměstí 5. května 888, Hradec Králové, PSČ 500 02
Provozní doba: PO - PÁ: 11:00 - 19:00 hod.

 

Pobočka Zlín

Adresa: J. A. Bati 5645 (Budova 51), PSČ 760 01

Provozní doba: PO - PÁ: 11:00 - 19:00 hod. 


Zvětšit mapu

 

Pobočka Bratislava

Adresa: Lenardova 1260 (vstup Nobelovo nám.), Bratislava - SK, PSČ 85101 
Provozní doba: PO - PÁ: 11:00 - 19:00 hod.

uloženka bratislava

 

Pobočka České budějovice

Adresa: Novohradská 736/36České Budějovice, PSČ 370 01

Provozní doba: PO - PÁ: 11:00 - 19:00 hod. 

Pobočka uloženky České Budějovice
Zvětšit mapu

 

Pobočka Olomouc

Adresa: Myslbekova 429/9, Olomouc, PSČ 779 00
Provozní doba: PO - PÁ: 11:00 - 19:00 hod.

 

Pobočka Ústí nad Labem

Adresa: Dlouhá 1/12Ústí nad Labem, PSČ 400 01
Provozní doba: PO - PÁ: 11:00 - 19:00 hod.

Uloženka Ústí nad Labem
Zvětšit mapu

 

Při nepřevzetí zboží kupujícím bude požadováno zaplacení za dopravu nebo poštovné. V případě nezaplacení může být tato částka vymáhána.


ZPŮSOB PLATBY


Platbu za zboží, je možné provádět následujícími způsoby:


1. Dobírka

Platíte až při převzetí zboží.


2. Převodem

Po vyplnění a odeslání objednávky, uhraďte příslušnou částku na náš bankovní účet. Nezapomeňte uvést variabilní symbol Vaší objednávky (je uveden např. na stránce sledování objednávek). Po obdržení částky na náš účet Vám bude zboží zasláno.

3. Hotově



4. Zálohová platba

V případě, že cena objednávky překročí 10.000,- Kč, požadujeme platbu předem. Zboží odesíláme po připsání celé částky na náš účet.


EXPEDIČNÍ LHŮTA


Pokud je zboží na skladě, je termín dodání obvykle do druhého dne. Podmínkou je objednání do 13:00.
V případě, že zboží na skladě není, je termín dodání obvykle do dvou pracovních dnů nebo na dotaz, v závislosti na dostupnosti u dodavatele.
Pokud není objednávka odeslána do 10 pracovních dnů, má zákazník možnost objednávku mailem nebo telefonicky stornovat.
Při platbě převodem začíná běžet expediční lhůta v okamžiku připsání částky na náš účet.
Prodejce se zavazuje expedovat zboží v nejkratší možné době.

FORMA ZÁSILKY


Zboží je odesláno zákazníkovi v neporušeném obalu, který je uzpůsoben charakteru zboží a zabraňuje jeho poškození. V zásilce je přiložena faktura plnící funkci reklamačního a daňového dokladu.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ


Doporučujeme zásilku při převzetí od dopravce překontrolovat a v případě, že je poškozena, s dopravcem vyplnit záznam o poškození zásilky. Kupující je oprávněn v tomto případě výrobek nepřevzít.

Zjevné vady poté kupující reklamuje u prodávajícího. Podmínkou kladného vyřízení takové reklamace je však doložení záznamu o poškození výrobku při dopravě, podepsané dopravcem.

Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce a neprodleně oznámit e-mailem na adresu info@svetsluchatek.cz nebo poštou prodávajícímu.