Svět sluchátek  »  Dodací podmínky

Dodací podmínky

ZPŮSOB DOPRAVY

 
Pro dopravu zboží můžete vybrat následující způsoby. Při hodnotě objednávky 4000,-Kč a vyšší je doprava zdarma.


1. Česká pošta - Balík Do ruky

Přepravní služba, která zboží doručí v až k vám domů.
Pokud nebudete doma zastiženi, můžete si zboží vyzvednout na vaší poště.
Cena je 99 Kč včetně DPH.
Za dobírku je účtováno 29 Kč včetně DPH.


2. GLS kurýrní služba

Přepravní služba, která doručí zboží až k vám domů, do zaměstnání apod.
Cena za přepravu DPD je 59 Kč včetně DPH.
Za dobírku je účtováno 29 Kč včetně DPH.

 

 3. Česká pošta - Doporučené psaní


Přepravní služba, která zboží doručí v až k vám domů.
Pokud nebudete doma zastiženi, můžete si zboží vyzvednout na vaší poště.
Cena je 42 Kč.
Za dobírku je účtováno 29 Kč včetně DPH.
U tohoto typu zásilky pošta negarantuje dodání do druhého dne. Přesnou specifikaci najdete zde
 

4. Osobní odběr HeurekaPoint - Uloženka.cz

Osobní odběr je možný pro většinu zboží. Cena je 39 Kč. Za dobírku je účtováno 29 Kč včetně DPH. O tom, že je zboží připraveno k odběru budete informováni sms zprávou a emailem. 

Seznam výdejních míst uloženky najdete zde.
 

Při nepřevzetí zboží kupujícím bude požadováno zaplacení za dopravu nebo poštovné. V případě nezaplacení může být tato částka vymáhána.


ZPŮSOB PLATBY

Platbu za zboží, je možné provádět následujícími způsoby:


1. Dobírka

Platíte až při převzetí zboží.


2. Převodem

Po vyplnění a odeslání objednávky, uhraďte příslušnou částku na náš bankovní účet. Nezapomeňte uvést variabilní symbol vaší objednávky. Po obdržení částky na náš účet vám bude zboží zasláno.


EXPEDIČNÍ LHŮTA

Pokud je zboží na skladě, je termín dodání obvykle do druhého dne. Podmínkou je objednání do 13:00.
V případě, že zboží na skladě není, je termín dodání obvykle do dvou pracovních dnů nebo na dotaz, v závislosti na dostupnosti u dodavatele.
Pokud není objednávka odeslána do 10 pracovních dnů, má zákazník možnost objednávku mailem nebo telefonicky stornovat.
Při platbě převodem začíná běžet expediční lhůta v okamžiku připsání částky na náš účet.
Prodejce se zavazuje expedovat zboží v nejkratší možné době.

FORMA ZÁSILKY

Zboží je odesláno zákazníkovi v neporušeném obalu, který je uzpůsoben charakteru zboží a zabraňuje jeho poškození. V zásilce je přiložena faktura plnící funkci reklamačního a daňového dokladu.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Doporučujeme zásilku při převzetí od dopravce překontrolovat a v případě, že je poškozena s dopravcem vyplnit záznam o poškození zásilky. Kupující je oprávněn v tomto případě výrobek nepřevzít.

Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.


 

Tento web používá cookies

Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Pro více informací o cookies a jejich případném blokování navštivte článek Obchodní podmínky